woensdag 19 juni 2013

Things that make me happy

Of te wel daar word ik nu blij van tegenwoordig:

  1. De moestuin, s, ochtends wakker worden en dan zie dat je aardbeien en spinazie al weer gegroeid zijn en dan bedenken wat voor lekkers je daar s, avonds mee gaat maken.

2.Een vol houthok en een stapel voor de deur die aardig geslonken is. En weer een wat straker lijf want het was een hele work out dat zware eikenhout.




3.Bananen havermout muffins en een kopje groene thee op het bankje in de voortuin als ontbijt
                             
4. Ben trouwens ook aardig verslaafd aan de smoothies de laatste tijd vanochtend zat er zelfs spinazie in                                  .
5.       Oude Bullen, die door het slikken van een voedingssuplement toch weer veel soepeler is gaan lopen
6.       Zo ie zo natuurlijk knuffelen met mijn drie mannen.
7.       De sauvignon blanc Malborough van de Aldi, erg lekker een aanrader.
8.       Asperges, met ham, zalm,lamsfilet en door de rissoto. nog even van genieten zolang ze er nog zijn
9        Mee werken op de zorgboerderij, wat een heerlijke mensen, dieren en omgeving.
10.     De vooruitzichten van een hopelijk droog blijvende zaterdag, concert van Bruce springsteen de oude     rocker die  ik eigenlijk pas het afgelopen jaar steeds meer ben gaan waarderen. Waar zat ik de afgelopen twintig jaar, met m.n hoofd onder een steen?????

1 opmerking: